Miicha

Mitt liv som jag.

Äntligen klar..

Allmänt Permalink3

.. Med disken det var rätt mycket som diskades men nu äntligen klar, och så såg jag en blink på spisen och tänkte "NEJ!! Nu måste jag rengöra den med" hmm, måste göras iallafall men jag ska nog göra det imorgon iställe innan jag åker palla inge mera idag. hmm.

Imorgon ska jag ju till Solle och då ska jag ta med mig min godis påse :) Lite rese godis i typ 30 minuter går ju bra :) Hehe, och så kommer det släppa lite nervositet med :D:D Hoppas jag.



Ajja,

God natt på er, hörs imorgon före innan jag åker och efter skolan :D
Sov gott.

#1 - - Elin - Design&Makeup:

sv: Jaha okej, ja då är det ju lite annat. Ja gör det, man tycker ju att de inte kan avslå det eftersom du gör någonting som kan leda till jobb.

#2 - - Sanna svarar:

Kptack det är bara bra här. Hur är det själv?

#3 - - Elin - Design&Makeup:

Hoppas allting går bra nu i skolan =)

Till top