Miicha

Mitt liv som jag.

Då är man...

Allmänt Permalink5
... Vaken igen och håller på att blogga och se på tv3 som hackar men vet inte varför den göra det, men så är det ju ibland men den som jag har vad det nu är :) hehe.
Måste äta något för börja må illa, kanske jag ska göra lite taos eller något eller bara rostade mackor går lika bra :) Och så fil till det om det inte är gammalt, hmm..

Och idag måste jag plugga lite iallfall, gjorde det inte igår satt ju här hela dagen och blogga och få mera läsare som gick jätte bra :)

Men jag ska fundera på vad jag ska ha som dagens låt och så återkommer jag sen :)
#1 - - Ellen Schutz:

hejsan ! fin blogg :)

har två å frågor till dig, Gillar du klockor? just nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna din favorit klocka ! hoppas du är intresserad, du kan läsa mera här; http://ellenschutz.blogg.se/2010/april/tavling-1.html



& så undrar jag om du skulle kunna vara snäll & rösta på mig i månadens blogg? allt du behöver gör är att kommentera med en 9 här; http://cornetto86.blogg.se/2010/april/rosta-fram-manadens-blogg.html



tack på förhand :) & hoppas du får en fortsatt bra helg !

#2 - - Ellen Schutz:

sv; så behöver de inte alls vara :)

jag har vart med i säkert 100 tävlingar & bara vunnit en gång !

ge det ett försök? :) man ska tänka possetivt & inte ta förgivet att man kommer förlora bara för man gjort det tidigare ;)

så ja tycker du ska ge det en chans :)

#3 - - emelie:

Jättefin blogg :)

Är det din söta katt i headern? :D

#4 - - Ane:

SV: Kose meg.

#5 - - reiseglad47:

Nydelig header

Till top