Miicha

Mitt liv som jag.

Min knäppa katt =)

Allmänt Permalink4
Ja min knäppa katt står på dörren intill toaletten, vette fasen vad hon gör där men hon letade väll efter en spindel att äta upp :D
Men jag tog 2 fotto som ni ser här, men tog den för ett tag sedan.





Lite roligt, hon hoppade upp dit själv via hatthyllan men jag såg inte det men jag tror att hon gjorde det iallafall.

Men nu ska jag värma upp lite cowboygryta och så har jag lite oliver i den så det blir jätte gott, och så sen blire öite plugga (måste ut till bilen och hämta böckerna), och senare kanske det blir en film jag ser på men jag vet inte vad för film men det får jag se då :)

Vad ska ni göra ikväll? Grey´s Anatomy är ju inte ikväll, jävla hockey.
#1 - - Eleonora Rönström:

Hhaha, fett cool kisse !

#2 - - Susså:

fin blogg :D

#3 - - THERÉSE:

cute! ^^

#4 - - Rebecka:

nej men gud vad coolt hahha ! :D

Till top