Miicha

Mitt liv som jag.

Nervös..

Allmänt Permalink5
.. tills imorgon på skolan när jag ska börja, ska ju dit kl 13.00 och hoppas att det går bra och att man kanske kan få ett schema eller dyligt. :)
Och så ska jag snacka med ams om rese-ersättning med annars har jag inte råd att åka dit varje dag, och så kanske man måste ta bilen med och det kosta ca 400 kr per vecka med, så hoppas att dom kan ge mig ersättning.

Maten hos min kompis var suuuuper god :D:D

Ne nu ska jag diska och ge katta nå vatten hon håller på att tjata, och så har jag dammsugit idag så nu är det bara att torka golvet, antingen ska jag torka idag eller imorgon innan jag åket till stan får se hur jag gör som :)
#1 - - Elin - Design&Makeup:

sv: Ja, och sambon är inte mycket till hjälp han heller då han är upptagen med sin dator ^^

#2 - - Sandra Lantz:

Sv:

Men Gud vad roligt!!

Jag önskar dig all lycka till med skolan! :D

#3 - - Anonym:

hehe gillar din header, söt katt

#4 - - Sandra Lantz:

Sv: Men vad roligt!!

Jag gick heller inte i gymnasiet.

Pluggar upp mina betyg nu på Komvux, efter

det ska jag bli make-up artist :)

Så vad roligt, hoppas allt går bra för dig! :)

#5 - - Elin - Design&Makeup:

Tar du bil kommer arbetsförmedlingen inte gå med på det, såvida du inte måste ta bilen till bussen.



Till top