Miicha

Mitt liv som jag.

Tråkiga frågor till mig...

Allmänt Permalink13
1. Mitt namn? - Michaela (Micha)
2. Exakt ålder? -  21 år och 8 månader. (tror)
3. Vart bor du? - Lill Ramsele :)
4. Syskon? - 3 st
5. Husdjur? - En katt Jessie.
6. Färg på ditt hus? - lägenhet - Blå/grå.
7. När är du född? 1988
8. Klass? - Ingen aning.
9. Vilket år tar du studenten? - 2010
10. Har du något jobb? - Nej inte än.
11. När ska du sova ikväll? -  När jag blir trött.
12. Mitt största intresse? - Bilar.
13. Duschat idag? - Nej, men imorgon.
14. Kramat någon idag? - Nope.
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Gotta och mat. :)
17. Dagens klädsel? - Pösiga byxor och munk jacka.
19. Dagens sötnos? -  Jessie.
20. Dagens roligaste? -  Yrkesförarutbildningen.
21. Har du många vänner? - 7 minst tror jag.
22. Vad ska du göra idag? -  Se på tv och sova snart.
23. Vem kramade du senast? - Min fasen inte.
24. Hur många vill du ha sex med? - Många :)
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - Ingen.
27. Har du pojk-/flickvän? - Inte än.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Henrik.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från ams :)
Favorit
31. Film? - Pirates of the carribien hur det nu stavas.
32. Låt? -  The Refrechments - Miss You Miss Belinda.
33. mat? -  Min egen så klart.
34. Dryck? - Cola :) O Red Bull.
37. Stad? - Ö-vik.
38. Land? - USA. 
39. Ämne i skolan? - Lastbilar.
40. år? - Kör lastbil eller har eget företag.
Senaste
41. Personen du tänkte på? - Nicole (lill syrran)
42. Personen du kysste? - Henrik.
43. Gången du spydde? -  Magsjukan.
44. Gången du grät? - 2 veckor sen tror jag.
45. Pizzan du åt? - Flera veckor sen.
46. Gången du var i göteborg? - Har aldrig vare där.
47. Gången du var i stockholm? - För 3 år sen tror jag.
48. Gången du var full? - För 4 veckor sen kanske.
49. Gången du var hög? Aldrig vare hög.
50. Personen som såg dig gråta? - Henrik.
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Katt.
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - Hemma och mysa så klart.
54. Tv-spel eller datorspel? - Båda.
55. Singel eller upptagen? - Singel.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget av dom.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? - Big Brother.
60. Svart hår eller blont? - Svart.
61. Blåa ögon eller bruna? -Blåa ögon.
62. Choklad eller lakrits? - Chocklad.
63. Göteborg eller stockholm? - Inget av dom.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Båda.
66. Pizza eller kebab? - Kebab.
67. Randigt eller prickigt? - Inget av dom.
68. Älska eller älskas? - Båda. 
69. Leva eller dö? - Dö ibland men messta leva :)
Antal
70. Personer du älskar? - Måånga. :)
71. Personer du hatar? -  Det finns några där ute.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Alla som jag älskar. :)
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - Ingen.
74. Glassar du ätit på en dag? - 5 kanske.
75. Antal festivaler du ska på/har varit på iår? - Ingen.
76. Gånger du haft minnesluckor? -  Måånga.
77. Piercingar har du? - Näsan och i örat.
78. Personer du saknar just nu? - 6 typ. 
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Flera gånger. 

Vem
80. Vill du kyssa nu? - Vill inte säga hans namn.
81. Ska du träffa imorgon? - Nope.
82. Sjöng du senast för? - I datorn.
83. Hade du senast en msn konversation med? - En i Gbg.
84. Spelade du tv-spel med senast? -  Länge sen.
85. Vill du ta med på en resa nu? - Foster mamma. 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -  Lelle :)
87. Förtjänar att dö? -  En som jag inte vill svara på.
89. Vill du sova brevid inatt? - Jessie.

Vad

90. Gör dig glad? - När någon säger nåt fint.
91. Gör dig ledsen? -  Idioter.
92. Vad vill du helst göra nu? - Plugga.
93. Önskar du att du slapp göra? - Vara blyg.
94. Vill du ha nu? -  Sony Ericsson Satio.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent?- En ny bil :)
96.Längtar du till? - Sommar och ragga på byn :)
97. Tycker du om dina betyg? -  Får inte betyg.
98. Ångrar du i ditt liv? - Mycket.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Yrkesförarutbildningen :)
#1 - - AB PW:

det är sjukt kul med ska du veta ! :D

#2 - - Pauline:

sv; jaha okej vad bra;)

vad har du haft för dig idag då?:D

#3 - - Anonym:

jätte fin blogg ;)

#4 - - Anonym:

#5 - - Anonym:

allt bra med dig annars? :D

#6 - - Anonym:

sv: okidoki vad bra. skola?

#7 - - Anonym:

jaha gud vad roligt

#8 - - Anonym:

jaha ojdå. men lycka till iaf:DDD

#9 - - LENA ღ:

Hihi ja han är min sötnöt :) åh Huskys är fina! Jag vill också ha en stor hund (men det blir när jag har hus), en Grand Danois! :D

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

#10 - - Camilla:

Jajo jag märkte det! Men det är ju ett bra sätt att hitta kläder som inte alla har för tillfället också! :)



Förresten, jag snor din lista också ;)

#11 - - Elin - Design&Makeup:

sv: Japp det har vi =) tack det hade vi!

#12 - - LENA ღ:

Haha ja det är stora! Därför jag ska ha hus innan, inte så kul att ha en sån hund i lägenhet precis ;P hehe..

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

#13 - - LENA ღ:

Jasså? Varför har han den och inte du då? :S

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

Till top