Miicha

Mitt liv som jag.

Känner mig rätt nöjd.

Allmänt Permalink4
Idag har jag gjort lite nytta iallafall, det började att jag diskade ju efter besöket av systra min och sen på eftermiddagen så röjde jag i en garderob som jag ska ha sängkläder i, och så på senare så rensade jag ett skåp på bokhyllan som jag ska ha VHS och så en box och så ps2 spel i och kanske lite annat, och så har jag hett ut en annons på tradera.. :)

Hann med rätt mycket men så är det inte klart men det ska väll bli klart imorgon tänker ja, för det ska bli skönt att ha koll på sakerna på ett annat sätt lixom..

Sen ska jag he upp tvätten som ligger i sängen som jag inte vill sova tillsammans med direkt o så är det rent oxå så det är väll inte så lyckat, och så ska jag väll diska lite mera efter middagen och så klart gå på toa och borsta tänderna och så kanske göra något behov innan jag lägger mig.. Bra va?

Imorgon ska jag nog plugga lite har ja bestämt mig för jag börja ju igen på måndag så måste plugga lite, men jag måste ju oxå fortsätta det jag höll på med idag med så det bli klart innan måndag det med men jag måste väll ta ett litet break för pluggningen med, så jag får väll vakna lite tidigare imorgon så jag hinner med det jag ska göra..

Hmm.

Nu ska jag fortsätta och se på "Sjätte Sinnet" som är så bra, och det var ett tag sen jag såg den.. :D

Hade så läng :P
#1 - - Anonym:

hej sjutkt fin blogg verkligen!

du kan gärna kommentera och kolla på min blogg!

ha en bra dag, bloggadress: http:ssofiaxinder.blogg.se

#2 - - Ey:

Ey heter din katt Tazar!?????!!!

#3 - - Eyy:

What is DIS??!!!!!!

#4 - - asf:

jevla

Till top