Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag 14/8

Allmänt Permalink4
Igår for jag med en lastbil till Ö-vik men jag fick bara åka för jag får inte köra privat så, men dte gick bra och så fanns det en säng så jag låg där och sov.
Jag kom hem så sent igår så jag brydde mig inte om att skriva något, och så såg jag på 2 filmer en hette "Soroity Row" rätt bra och så "Farsan" men den såg jag inte klart på för det var nån repa på dvdn så måste lämna tillbaka den idag och säg att den gick inte och se på..

Idag vet jag inte vad jag ska göra för något kanske vara hemma och hålla på och små städa eller vad jag ska göra...

Men jag ska nog till vulken för att kolla hur det går där om jag kan hjälpa till med något, men för ska jag ju klä på mig för jag har inte hunnit efter att jag har duschat så det måste jag och sen kan jag köra ner dit och ser hur det går.. :)

Hade bra så länge :D :P
#1 - - choklad med peppar:

lite skämt gör livet roligare!



Ett medelålders par från norra USA längtade en kall vinter till värmen och bestämde sig för att åka ner till Florida och bo på hotellet där de tillbringade bröllopsnatten tjugo år tidigare.



Mannen hade en längre ledighet och åkte därför ner en dag i förväg. När han checkade in upptäckte han att hotellrummet hade en dator och beslutade sig för att skicka ett mejl till hustrun. Han missade dock en bokstav i namnet. Mejlet hamnade hos en prästänka i Houston, som just hade kommit hem från makens begravning och skulle kolla om det kommit e-post med kondoleanser från släkt och vänner.



Sonen fann henne avsvimmad vid datorn och läste på skärmen...



http://modablogvanessa.blogspot.com

#2 - - Malin:

Hej! Jag har just lagt ut en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!

Kram Malin

#3 - - Tessan:

Fin blogg :)

Till top