Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag 4/8

Allmänt Permalink0
Idag har jag haft besök av min syster och hennes kille och dotter det är inte direkt ofta dom komma, så man ska ta vara på den tiden dom är här. :D

Idag ska jag väll städa innan ett annat besök komma så det inte är stökigt (inte för att det är det) och så ska jag plugga lite smått så jag inte kommer efter med utbildningen och så..

Och så är det så bra att man är grann fri med så nu blir man inte störd på nätterna.. :P
Sen vet jag inte vad ja ska göra innan jag får ett samtal av personen som ska komma, kanske plugga eller spela på stationära datan, jag vet inte, bättre iförsig att jag pluggar..

Åh vad jag längtar till min gammla mobil komma efter lagning av displayen för då ska jag byta skal, för den är nu grå och så köpte jag på tradera ett vitt skal och dom komma bli så fin, jag ska ta före och efter bild på den så ska jag he upp den på bloggen så klart. :)

Och så får jag inte glömma och rensa katt lådan innan hon komma så det inte luktar men det gör det inte nu heller men det kan bli om katten ska göra nr 2 i lådan, :D

Idag vet jag inte vad man ska käka för något men något gott blir det hoppas jag, och så vill jag göra lite saft men man måste ha mycker socker i så det blir dyrt iför sig men det blir ju 2 liter saft, jag köper sånna hära extrakter och kokar upp med vatten och socker då, det blir väldigt gott för jag köper smultron så det blir jätte go saft så det rekomendera ja... :D

hade så länge.
Till top