Miicha

Mitt liv som jag.

Söndag 1/8

Allmänt Permalink3
Då var det slut på juli :( Fasen vad tiden går fort ja hänger ju inte me..

Igår var jag och lill syster till H-sand och snackade med stora syster om en massa, och så åt vi på donken och for en sväng på stan och deet var konstigt ändå att kolla där man bodde förut när man lixom inte kan gå in i ett hus, men så är det vi flyttade ju där ifrån men det kändes konstigt..

Idag har jag inte gjort så mycket jag har bara vare i stugen och tog mig en kopp kaffe och sen åkte jag därifrån för ajg sa att jag ska städa men jag vet inte hur jag ska göra för jag säger mycket och gör nästan inget men sånn är ja..

Men jag måste iallafall boka en tvätttid så jag ska gå till tvättstugan och se om det finns en tid imorgon så kan jag tvätta och så ska jag he i hop smutstvätten och så ska jag väll dammsuga (efter jag har tage upp allt som inte är så mycket från golvet) och så ska jag torka golvet men jag har ju gjort det i kök o hall men det är smutsigt igen så ja ska väll göra det igen..

Och innan jag ska börja ska jag he upp persiennerna och så ska jag he på stationära datorn och he på musiken och dunka på så det är roligare, men annars kan jag skippa musiken det är lite jobbigt när man ska vila o se på tvn en stund innan man fortsätter..

Hade så långe så ska jag skriva va jag ha gjort.. :D
#1 - - Lovisa:

jättesöt header! :)

#2 - - lisa:

http://www.friatider.se/

#3 - - amanda:

fin blogg :)

hur mår dudå? :D

Till top