Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag 5/8

Allmänt Permalink7
Har nyss vaknat och så ställade jag mig i den sköna duschen och nu så sitter jag och se på tvn.. :)

Jag brukar vilja se på Desperate Housewife även om det är repris för det börja typ vid 12.00 och så efter jag brukar ha sett den så håller jag på med något annat.. :)
Men idag ska jag göra det på reklamerna göra något annat oxå för jag måste bli klar med det jag började med igår så det blir klart och jag blir mera nöjd, men jag komma nog inte bli nöjd så speciellt länge tro ja..

Idag har jag bara hunne vakna och satt i mig en cola och så har jag lixom inte hunne mera och så duscha då och hämtat den lilla posten som var och så gav jag katten mat så hon bli glad, men jag har sagt länge nu att jag ska rensa katt lådan och det måste jag göra nu typ för jag känner att det börja att lukte, men jag brukar inte vara så slarvig med katt lådan men nu är jag det men det får bli en ändring på det.. :)

Idag har jag tänkt att jag ska he in VHS och tv boxen och playstation 2 spelen i ett skåp som jag rensa igår så det inte stå framme och dammar och tar en massa plats så det ska ja iallafall göra..

Igår kväll medans jag såg på filmen så plockade jag bort alla lakan från en garderob till en annan, men jag såg nu att jag har bara 2 underlakan och jätte många lakan, hmm, knäppt, men det är ju så att när man har en hund/katt på sängen och så ska dom leka där så får man väll skylla sig själv anser jag men jag måste köpa nya underlakan ändå.. :D

Hade  så länge :P
#1 - - Louise:

Jättefin blogg du har! :)

#2 - - Alexandra Alexandersson:

Hej! Du är verkligen annorlunda jämfört med de andra toppbloggarna! Jag har gjort om dig till serifigur, som jag gjort med många av de andra i toppen, här finns du: http://konstigness.blogspot.com/2010/08/ett-svart-far-i-den-blonderade.html



ta det med en nypa salt! ;)

#3 - - Linnea:

Fin blogg!

#4 - - Linda:

Hej, intresserad av bloggtävlingar? Fram tills måndag har du chansen att vinna en valfri klocka från runns.se på min blogg. Helt klart värt att vara med!



http://meandrunk.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-klocka-fran-runnsse.html



Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för kommentaren.

#5 - - Lisa:

DAGENS BLOGG !! anmäl er nu :)

#6 - - Mad:

Hade varit en intressant blogg om du kunde skriva ordentligt. Alldeles för få punkter. Bara kommatecken överallt, vilket gör att det blir otroligt jobbigt att läsa. Meningarna bara fortsätter i alla oändlighet.



men annars var den fin! :)

#7 - - Mia:

Om du hade skrivit ordentligt, lagt in mer bilder & varit mer engagerad hade det kanske varit roligare att läsa. Nu förstår jag inte hur du kan ligga på topplistan!

Till top