Miicha

Mitt liv som jag.

Billigajulklappar.se

Allmänt Permalink11
Ännu ett kul uppdrag :)

Nu ska jag skriva om julklappar för ett billigt pris.

Jag har bara köpt en julklapp iår men det komma att jag ska köpa mera sen till resten av folket så då hinner man tänka vad man ska köpa..
Julklappstips igentligen är handgjort som benvärmare eller dyligt för det uppskattar alltid eller en trisslott eller så men det beopå vilken ålder personen är som man ska köpa till de men det finns alltid något som man kan göra eller så..
Själv tycker jag att det är rätt svårt att hitta bra julklappar och billiga för man har ju inte så bra ekonomi så man vill köpa 600 kr julklapp..

Så det finns ju en hemsida som har billiga julklappar och den hemsidan tycker jag är väldigt bra :)
Men om ni är sent ute med julklappar så gå in på länken så får ni veta mera det rekomenderar ja, för dels finns det handgjort, dam, barn, herr med mera.. :)

Kolla in på länken och hoppas att ni är nöjda :)
#1 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

haha ja visst är det! höhö det är nog inte så smart att dricka kaffe om man är sömnlös. :P Eller håller du dig vaken hela natten då?



Okej fan vad kul! :D Min lillebror har lastbilskortet samt en massa andra kort som jag inte känner till. Han gick nämligen fordom på gymnasiet. ;)

Kram

#2 - - lovisa:

HEj! är allt bra?:)

jag är medlem på en sminksida där man samlar poäng genom att ex värva andra. då man fått tillräckligt får man ett presentkort hemskickat HELT GRATIS!

jag är nu jättenära på att få hem mitt presentkort så det skulle vara guld om du ville bli medlem där via denna länk då det ger mig ytterligare poäng;

http://www.gratismakeup.se/?r=246371

#3 - - Tess:

Trevlig blogg.

Ha en fin helg

#4 - - Julia:

Snygg design du har! Har du gjort den själv?

#5 - - J U L I A O F S W E D E N ♥:

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

#6 - - Nathalie & Angelica:

Cool blogg!

#7 - - ffelicia:

tja, allt bra? :)

checka in min blogg? :)

#8 - - David Andreasson:

hejsan ;)

Jag undrar om du kunde besöka min blogg och säga vad du tycker,, jag vill gärna veta vad jag ska ändra eller om jag ska skriva mer.. exakt vad du tycker;)



om du inte vill ha sånna här kommentarer så förlåt!

#9 - - Julia:

Sv; Okej, tack ändå!

#10 - - Tea:

Fin blogg!:)

#11 - - M A R I A:

shit vilken tuff design du har! :)

Till top