Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag 10/12

Allmänt Permalink1
Idag har jag ju vare på mötet och det gick bra som vanligt, ifrösig det gör ju alla mina möten.. :P

Sitter nu och fundera på om jag ska göra mig lite lunch tänkte steka hamburgare men då har jag ju ingen fetaost men det kan jag ju klara mig utan jag har ju vitlöks peppar så det blir nog bra :)

Nu har jag fixat min bild som jag skulle ha hett upp här när jag hade färga håre  men nu ser nu ju att den är här. :P

Imorse då när jag skulle på mötet så tänkte jag igår att jag skulle gå ner, men imorse så när jag såg hur kallt det var ute så var det -18 så det glömmde jag att ja skulle gå då och så hade jag inte hett på motorvärmare på bilen heller, men som turen var det att exet hade bilen hemma med motorvärmare så jag tog den bilen så jag slapp gå. :P

Elvis ligger så fint brevid mig men på ett konstigt sätt men gulligt. :)
Jessie håller på nog att somna inne i köket tro ja..

Just jag måste rensa kattlådan med för Elvis börja bajsa bakom kattlådan för då är det för mycket kiss och bajs inne i lådan men Jessie är inte så kinkig..

Ska göra mig lite lunch och så ska jag se på en film tror ja..

Hade. :)
#1 - - Thilda:

Tjo! Vill du byta bloglovin med mig? :)

Till top