Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag 21/12

Allmänt Permalink6
Idag hade jag tänkt att jag ska städa och dunka musik som bara den, och så kl. 15.00 ska jag till läkaren och det känns rätt jobbigt men det känns ändå bra.. :)

Igår var jag hos min kompis och åt middag som var jätte god och så bytte vi julklappar, hon fick "sex and the city boxen" av mig och jag fick ett foto av mig själv som jag tyckte vad jätte fint och så två styckna typ tavlor men det är en liten spegel i dom och så kan man ha ljus jätte fint var det så nu ska jag tänka på vart jag ska hänga upp dom på väggen :P
Och så fick ja en massa kläder som jag ska testa och en jätte fin lampa som jag ska nog ha i sovrumme eller om man kan flytta på lite blommor eller så.. hmm..

Har för liten lägenhet tror ja för det ryms ju inget..

Nu ska jag hitta på något ska duscha en liten snabbis så jag har det klart och he på musiken och börja städa innan fredag.. :)

Hade :D
#1 - - julia:

hej, fin blogg!

checka in min fotoblogg:D

#2 - - emelie:

fan vilken cool blogg seriöst ! :D

#3 - - emelie:

Sv: Haha tack .. har inte haft ork till att fixa en ny i photoshop så jag tyckte att den fick duga xD

#4 - - emelie:

Sv: vad snällt hehe, hur är läget med dig då?

#5 - - emelie:

Sv: Okej jo det är ju jättekallt :( ... jag kom hem från sjukhuset för några timmar sen ... har opererat mitt knä så jag mår väl inte så bra. Mår illa av allt smärtstillande osv. .

#6 - - emelie:

Sv: fyfan vad kallt ;o vart bor du?! Jag hade slitit av korsbandet så ... men det var bara halvt av och så hade det vuxit fast i det bakre korsbandet men dom hade hittat en "plica" hette det... som var ivägen för knäleden så de opererade bort den.

Till top