Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag 30/12

Allmänt Permalink1
Ligger här nu i sängen är är dålig, ont i halsen och huvudet och täppt i näsan och så tror till och med att jag har feber eller så men inte mycket isåfall men ligger i sängen gör jag och vilar upp mig.

Ikväll så ska jag spela Bingo Lotto för jag spelade ju före jul och så vann jag en ny lott men jag kommer inte vinna någe mera för det brukar vara så att man vinner och så får man en ny lott och så vinner man inte något mera.. Hmm..

Min kompis har ju vare här så det är därför jag inte har skreve så mycket nu eller inget alls, men jag har haft det väldigt mysigt tilld så jag vart sjuk..
Kännde mig dålig redan igår när jag körde min kompis till H-sand men inte lika som idag som turen är..

Nu ska jag fortsätta att vila och hoppas att det är någon som kan ta hand om mig just nu som att ge mig något att äta.. :P Ne så dålig är jag då inte..

Hade :D
#1 - - Felizia Andersson:

hoppas du får en bra dag mvh felle

Till top