Miicha

Mitt liv som jag.

Ca 11.000

Allmänt Permalink12

Då har man ca 11.000 låtar i datorn, men ska radera alla tror jag men jag vet inte hur jag ska göra som jag får väll sova på saken, hmm,..

Men nu ska jag diska det sista och så he in kattmaten i skaferiet och sen ska jag släcka alla lampor och så ska jag till sängs, har ont i huvudet och så är jag trött så jag ska upp tidigt imorr..

Hörs imorgon.. Puss på er.

#1 - - susanna:

Hej!



Mitt namn är Susanna och jag jobbar för ett företag som heter more4love. www.m4l.se. som står för älska dig själv och din nästa.



Vi skulle vara intresserade av att ha ett samarbete med er när det gäller eran blogg.

Vi har redan samarbete med olika slags bloggare runt om i Sverige, allt ifrån mode, mat och sexbloggar. Kan tyckas det är konstigt att någon som bloggar om mat skulle kunna hitta ett intresse att ha ett samarbete med oss, Men det går faktiskt utan att man tycker att man smutsar ner sin sida på något sätt. De har då tex tävlat ut priser som kärlekspasta eller massage oljor med smak, även en som lottade ut en Dildo som ser ut som en gurka, beror nog på hur man lägger vikten i hur man framställer m4l helt enkelt.



För vi har ju även fina underkläder vilket även det uppskattas från läsare.



Vi går tillväga på detta sätt att vi skickar er en Banner där ni får en Personlig Rabattkod som era läsare får 10% på hela sortimentet, och Ni som bloggare får hela 50% rabatt på sortimentet när ni handlar in produkter.

Även att vi ibland skickar ut produkter som ni kan blogga om eller tävla ut till era läsare. Desto mer respons man får från en sida desto mer får man från oss!! Responsen ser vi oftast genom att läsare använder rabattkoden när de handlar på våran näthandelssida. Och det har fungerat fint för de bloggare vi har hittills.



Ser man att man får riktigt bra respons så brukar vi göra så att vi gör om hela upplägget och vi bestämmer ytterligare hur ni ska tjäna på detta liksom vi en win win situation vill vi ha givetvis.



Detta kan betyda att man får procent på det som köps av sina bloggläsare eller att man får varor från oss lite olika upplägg beroende på vad man har för blogg.



Även Givetvis har man chansen till att bli en homeparty försäljare där man har dildopartyn , vilket är ett roligt och givande jobb. Kan även hända att Ni känner någon som gärna skulle vilja pröva på att bli säljare åt oss då får man 500 kr att handla på nätet för i våran butik, men glöm dock att Ni har då även 50% på allt ni handlar. =)

Sedan har vi även bloggare som säljer produkter endast via katalog för att tjäna in en krona extra! Vi välkomnar alla förslag och diskuterar gärna om hur ni skulle tänka er att upp lägget skulle kunna se ut om ni inte tycker att detta passar er.



Man får även en del reklamvaror från oss och visitkort med eran personliga kod på.



Skickar även med en banner för ni ska kunna se hur en sådan skulle kunna se ut.



Ni är välkomna att kontakta mig på [email protected] eller tele: 0500-300033



Hoppas På ett samarbete med Er Önskar en trevlig fortsatt dag



Med vänliga hälsningar



Susanna Kantola



www.m4l.se

#3 - - Anette:

hejar,ja d va mkt låtar ,va för musik gillar du?

#4 - - Eva:

Känner du Miss Sweden hennes blogg är http://ceciliakristensen.blogg.se

#5 - - Ann-Louise:

VAR MED OCH TÄVLA I MIN BLOGG!



VAR MED OCH TÄVLA I MIN BLOGG!



VAR MED OCH TÄVLA I MIN BLOGG!



VAR MED OCH TÄVLA I MIN BLOGG!



VAR MED OCH TÄVLA I MIN BLOGG!



VAR MED OCH TÄVLA I MIN BLOGG!



VAR MED OCH TÄVLA I MIN BLOGG!



VAR MED OCH TÄVLA I MIN BLOGG!



VAR MED OCH TÄVLA I MIN BLOGG!



VAR MED OCH TÄVLA I MIN BLOGG!



VAR MED OCH TÄVLA I MIN BLOGG!



FINA PRISER!



FINA PRISER!



FINA PRISER!



FINA PRISER!



FINA PRISER!



FINA PRISER!



FINA PRISER!



FINA PRISER!

#6 - - Anonym:

vad tycker du om min musiksmak? checka gärna in

#7 - - Gsmith:

#8 - - Gsmith:

Voddler Invite gratis! Eller Spotify utan reklam? Gå in på min blogg och läs hur. Www.smIIre.tk

#9 - - G-E-O:

Det är inte så smart att skriva i bloggen att du har 11000 låtar i din dator. Alla förstår ju hur de hamnat där. Glöm inte att det finns angivare som tjänar pengar på att tipsa om folk som laddar ner musik. Jag är en av dessa.

#11 - - Sylvis:

Det är fakriskt olagligt att ladda ner så akta med va du skriver på bloggen hehe

#12 - - Rickard Johnsson:

Hejsan .. Hoppas allt är väl med dig. tänkte bara kolla med dig om inte du kan länka till mig.



<a href="http://www.addlinks.se">Länkkatalog</a>

Till top