Miicha

Mitt liv som jag.

Mätt och belåten.

Allmänt Permalink1
Så nu har jag äte middag och i dag blev det tonfisksallad och det är så gott, yummyy, så nu blir det att ta det lungt och sen när maten är smält ligre grand så blir det mera kaffe, blir bra de.

Och sen någon gång ska jag hämta tvätten och tvätta handdunkar och så och så kanske man ska diska eller så väntar man till imorgon för det är inte så mycket heller, och så måste ha ho in disken från diskställe in i skåpen och lådorna, ja, jätte intressant jag skriver,, haaa..

ja som sagt jag har inte så mycket att skriva om men igentligen har jag det, en massa problem och beskymmer men det kan jag ju inte skriva om för det angår bara mig och så, och så tror jag att jag har skrivit det förut någon gång, hmm..

Ajja, någon gång kanske jag skriver om det men men.. :)
#1 - - Lillan:

Tycker du att det är kul med så många nya läsare?

Till top