Miicha

Mitt liv som jag.

natti..

Allmänt Permalink0
Ne nu går jag och beskymmren och lägger oss,. hehe..
Jag vet inte om jag pallar att vara vaken längre..

Jag ska tvätta resten imorgon och små stada mera och ta bort julen och det ska nog bli skönt det tror jag..

och ska nu ska jag se på Alexander filmen kanske, jag får se om jag orkar iallfall en liten stund gör jag nog det..

och så kommer Linda till mig imorgon kväll och ska ha kaffe det ska bli kul att bjuda henne någon gång hehe, hon bjuder mig jämt så det är min tur nu då.. :) hehe..

men glöm nu inte att kolla in annonserna för jag kollar jämt dom hehe, och så köpte jag en sak där som jag var jävligt nöjd med, men vad säger jag inte, men ni kommer inte att ångra er annars tar jag bort det och så ser ni det aldri mera..

ajja, go natt då..

Synes imorr med Dagens Låt..
Till top