Miicha

Mitt liv som jag.

Relax.

Allmänt Permalink2
Så, nu är jag mer avslappnad när det är renare i hemmet, men det är åndå inte bra men det går ju fort som fasen att he ihop alla saker omkring, kanske 30 minuter typ.

jag hatar när jag är så nere att jag lägger mig i soffan och titta på tv och palla inget, jag tycker det är jobbigt, jag vill kunna städa och na töcke men jag klarar inte av det, men varför vet jag inte, men jag har det rent hemma det är inget problem men när det är disk så diska jag kanskr 2 dagar efter och så, just det jag är lat på...


Men det ska nog bli en förändring på det hela..

Och så läppglandset jag köpte idag är faktiskt väldigt bra, men det står att det ska vara hållbart i 6 timmar men det är inte sant, det är typ bara glitter i den som gör så att man glänser i läpparna, men man känner sig fräsh på na vis, hehe, och så är det väldigt fint med, jag köpte ett genomskilnigt för jag vill inte ha nå färg på för jag vet inte vad jag skulle passa i..
Men jag är så dålig när det gäller smink..
#1 - - Mr Show:

skööönt hehehe.

följ gärna göteborgs sjukaste komedi blogg

http://mrshow.blogg.se

#2 - - anette:

läppglans e prima:) tråkigt o städa,(

Till top