Miicha

Mitt liv som jag.

Tråååk!!

Allmänt Permalink0
Alltså jag vet inte vad man ska göra när man inte har något att göra, det suger!!
kanske eller jag måste forstätta att tvätta för det går bara inte snart att man skjuter upp det hela, folke blir less på mig... Suck.

Så man måste nog börja med något än att sitta vid datorn hela dagarna.. (blogga är ju kul med)..

men jag snackar ju i mobilen med min kompis så vi har ju inte snackat på kanske en vecka, så hon trode att jag var sur på henne men det är jag inte..

Och så ska jag he på stationära datorn och he på en massa bra låtar, och så klart höööög musik så att det hörs ut..!!! Haa..

och så kaffe måste man göra med annars klarar jag ju inte dagen som kommer eller har kommit.. haa.. :)

och så var det kul att jävlas med folk, men folk jävlas med mig med, och det är så det ska vara men det ska vara en gräns för det så klart, men jag kanske är en sådan som kanske överdriver när jag skämtar så jag ska lära mig att hantera och tänka mig vad jag säger så, och så när jag är på fyllan så ska jag inte snacka så mycket det är vännerna lite less på, så det ska jag träna på.. :)
Till top