Miicha

Mitt liv som jag.

Vad nice.. :)

Allmänt Permalink0
Idag har jag vare i Sollefteå fram och åter med lill syrran och döttra hennes, och det har varit jätte kul, roligt att komma hemmifrån med henne iband.. :)

Så jag köpte en läppglans jätte bra för 124 kr eller hur den nu kostade och så en maskara för 115 kr och en ögonpenna för 45 kr tro jag, och så jätte snygga trosor med.. :)
Och så åkte vi till Mekonomen och där köpte jag en rattmuff en svart, men dom hade inte rosa som oturen är.. hmm. Men det kommer jag köpa sen ändå.. :)

Jag fattar inte!!
När jag äter köttbullar från euroshopper så får jag ont i magen men jag tycker att det är så goooda, men jag kan inte äta dom, suckar, men jag får köpa en annan sort.. Jajja så e det..

men nu ska jag in till Youtube och hitta en låt som jag ska he in i bloggen med, och det har jag inte gjort idag än, men snark komma låten.. :)
Till top