Miicha

Mitt liv som jag.

Fasen va varmt.

Allmänt Permalink0
Idag har jag vare i Backe på marknaden, jag köpte inte nå speciellt bara 5 olika chips bland annat var det bacon chips och nå dill och så, bacon chips är min favorit så tog 3 av den så man får smaska i sig men inte allt på en gång men det är så gott.. :):)

Ikväll kanske det blir cruising i Hammarstrand och får se om man åker dit eller inte, men det blir nog så för jag har aldrig vare där på cruisingen där heller, har bara vare i Sollefteå, Ramsele så klart och en gång i Ö-vik (där var det jätte lite) bättre i Ramsele där har vi ca 700 bilar sammalagt, och så har jag nästan vare i Hoting med men vi han inte komma dit för alla bilar hade åkt, men jag vill åka till Hammarstrand ikväll men jag får se om kompisen min vill det. :)

Idag när vi åkte till Backe så tog vi min bil "lillan" och när vi skulle åka hem så brännde jag mig på ratten och växelspaken för det var så varmt så man höll på att dö nästan, men man har ju AC på byxorna idag iallafall (håla i byxorna har jag) så det är rätt bra ändå.. :)

Jag fundera på att jag ska gå igenom bilder som jag har hemma (för ajg sitter på en annan dator nu) så ska jag se om jag ska he upp lite bilder men jag vet inte hur jag ska göra som, men jag vet heller inte när jag kommer hem men det märker man ju :)

Ha det bra så länge och sola och NJUUUT av det värme som komma nu.. För det ska väll ja göra (även att fläkten hemma är igång)...
Till top