Miicha

Mitt liv som jag.

Trött.

Allmänt Permalink4
Idag har jag slipa 4 st fälgar som jag ska ha på min bil och sen ska jag spraya dom med en färg som passar. :)
Men man blev trött av att slipa och ont i ryggen får man med när man sitter knäppt.. Hehe..

Annars har det vare en lung dag idag, imorgon ska jag till Sundsvall och lämna skrot med min kompis (han ska lämna inte jag) så tänkte att jag hakade på (eller han tog för givet att jag skulle med haha).. :)

Min mormor kommer den 15.de till min lill syrra och får se om man hälsa på någe, men jag får se hur jag gör med den saken, och så min mamma och lill syrra komma snart med fast i augusti komma dom om det är så LÄÄNGTAR!!!!!

Jag ska ta nå mackor och sen kanske se lite av filmen på tv4+ och sen ska jag göra sängen sällskap.. (när jag inte har någon annan att göra sällskap med)

Hade bra så läng.
#1 - - narges!:

följer dig nu, säg till när du har lagt till mig! =D

#2 - - marita:

digger bloggen din!

koslig med kommentar tilbake :- )

#3 - - Hanna:

Jag e sjuk, men e bättre idag...

#4 - - eantonia:

vad söt header du har!:)

Till top