Miicha

Mitt liv som jag.

Lugn dag..

Allmänt Permalink5
Idag har jag tvätta lite men jag har kvar lite men det går fort, men jag har inte hett upp tvätten till torkskåpe än men jag ska göra det så jag kan he in minst 2 maskiner till iallafall så att de blir torrt tills ikväll :)

Och nyss kom jag hem från mitt boendestöd som jag hälsade på för en gångsskull det var kul, fick kaffe och skorpor fick även med mig några skoropr med som jag ska mumsa i mig ikväll :) Hihi..

Sen kanske eller jag måste diska med så att det blir bra och sen ska jag plugga lite med godshanteringen så att lärarn bli gla imorgon när jag är i skolan när jag har prove i hanna :)

Ikväll ska jag även se på Greys Anatomy missade tyvärr förra veckan som var bra sa syrran iallafall, men så får amn överblicka det sen.. Det är ju även säsongsavslutning ikväll och det är jävligt trisst, men man får väll se på nå anne sen.. Hmm..

Ajja, nu ska jag ta hand om tvätten en stund..
#1 - - Felicia ♥:

gUD VILKEN SÖT BLOGG DU HAR :)

#2 - - mallyj:

Fin blogg! :)



Besök gärna min blogg också :)

http://www.nattstad.se/mallyj

#3 - - Felicia♥:

Tack så mkt det får du xå ha :)

#4 - - mathilde♥:

fin blogg :)

#5 - - Nina:

Vilken fin blogg med katten där uppe :D

Till top