Miicha

Mitt liv som jag.

YESS!!!

Allmänt Permalink2
Idag skulle jag göra omprovet på ADR och så klarade jag det!!!! Fick 20 poäng. :D:D
Fasen vad glad jag är nu alltså.. :)

Och så nu fick jag ett sms av en som är halv intresserad av min glassmaskin som jag ska sälja, tänkte mig 100 kr för jag vill få bort den, så nu är det gitarren kvar då som kan vara svår att sälja men ska he ut den på tradera eller dylikt.

Bra de hihi.. :)

Nu så håller jag på att diska för det behövdes igen, men jag såg nu att jag har glömt att köpa diskmedel tyvärr så hmm, och så måste jag tvätta men imorgon så ska jag vara barnvakt så då går det inte så kanske det blir på lördag eller så...

Får inte glömma att ta med mig mobiler så min svåger får kolla villken han vill ha, snäll man är att ge bort en mobil iförsig han är ju släkt så då kan man göra det. :)

Senare ska jag kolla på en American Pie från 2009 och se hur den är men den är nog bra tror jag, för alla andra är ju bra...

Nu ska jag diska klart det som finns och sen ska jag nog sopa lite golv där det ser värst ut och så ska jag knäppa kort på glassmaskinen och skicka iväg den.. :)
#1 - - Ida - A princess diary ♥:

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)♥

#2 - - Josefine:

Besök gärna min blogg.

Puss <3

Till top