Miicha

Mitt liv som jag.

Äntligen.!!

Allmänt Permalink18
Nu när jag gick till tvättstugan så var lappen borta, så nu kan jag börja att tvätta igen :D:D
Har tvätt sen 4 veckor tillbaka så nu är det värkligen dags känns det som, har ju bara 2 byxor kvar och så har man ju ett viktigt möte på fredag så man måste nog se någorlunda bra ut iallafall.
Nu har jag äte, idag blev det pyttipanna med stekt ägg och så, mums, och så snart är kaffet klart och det är så gott kommer det bli.. :D
#1 - - Elin - Design&Makeup:

sv: Nej men hejsan =) Jadu jag mår inge vidare egentligen men om man bortser från förkylningen så mår jag rätt så bra. Hur är det själv?

#2 - - Marcus Å:

Eller hur! Allt bra med dig då?

#3 - - Elin - Design&Makeup:

sv: Ja, men den är nog snart över =) Jobbigast är hostan just nu.

Åh nej vad kul, Junsele djurpark åkte vi jämt till då vi var mindre :) Hoppas mötet går bra och att du får börja där.

#4 - - Marcus Å:

Yes! Med mig är det bara bra! :D

#5 - - Elina Söderholm:

jättefin blogg!

hur mår du?

följ gjärna min blogg!

kram elina.

#6 - - Elina Söderholm:

SV: Ja. Det låter superkul om vi kunde följa varandra!

Hur är det med dig då? :)

#7 - - Josse:

ska vi följa varandra via bloglovin? =)

#8 - - Elina Söderholm:

SV: Jo tack det är bra här med.

Är det så att du vill bli känd bloggare? :)

#9 - - Josse:

great! har lagt till dig nu, säg till när du har lagt till mig =)

#10 - - emelie:

sv: Haha njaa.. det är lite för mkt :D

#11 - - Sofie:

sv: vet, underbar!! :D

#12 - - Josse:

okejokej =)

#13 - - Elina Söderholm:

SV: Det skulle vara kul att vara så känd som Kenza och dom där jo! Det är mitt mål men jag är så ung ännu. :)

#14 - - Elina Söderholm:

SV: Jättetrevligt!

Adda gjärna min fanmailj: [email protected]

#15 - - Elina Söderholm:

Vad gör dudå? :)

#16 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

hopas det går bra med tvättandet!

#17 - - Anonym:

sv: tack för tipset:-D gillar förresten din header!

#18 - - evalinnea:

/evalinnea haha

Till top