Miicha

Mitt liv som jag.

Dröm bilen..!

Allmänt Permalink2
En Mustang Elinor är den snyggaste bilen jag vet, men den kostar väldigt mycket och finns inte så många av dom inte i original iallafall, men det är säkert många som stylar sin mustang till en liknande Elinor, men jag vill ha en sådan men den kan kosta upp till miljonen om jag inte tänker fel.

Men en "vanlig" Mustang så blir det nog en Mustang GT 500 Shelby den kan kosta 250 tusen eller mer och minder beroende skick på bilen med, men jag vill bli rik och köpa en sådan..!!

Vill både ha en ny och gammal, en ny och en gammal mustang kosta typ lika kan kanske vara skillnad 50 tusen eller mer typ, hehe.

Men den är som sagt favorit bilen, men jag gillar andra bilar med, som Ferrari och Merca den nyare, och opel corsa (min), Camaro och sånna bilar, americanare gillar jag vara ute på gatan och glida fram det är drömmen på sommaren, men jag har ju bara min lilla skrutt Corsa -84 modell inte så gammal heller 4 år  äldre än jag.. suck.

fy fan ny dräglar jag!!

älskar denna bil på bilden fy faaan!!
Vill ha en sådan eller så gör jag nästan vad som hellst för att åka eller köra en sdådan, brr ryser redan nu till och med, så jävla snygg alltså..
men men, drömmen är kras för dom är för dyr och är typ sommar bil med men man kanj u köra på vintern med men då när man ta det rätt så lungt iallafall.. :) brr
#1 - - Luffi:

håller med!! aja vi får se hur det går!!



åhhh dräggel!!! älskar mustang dröm bilen! MMMMM =)

#2 - - Luffi:

då är du lika pinsam som mig!! jag följer bilen tills jag inte ser den hahah

Till top