Miicha

Mitt liv som jag.

Fryser.

Allmänt Permalink1
Så sköna tofflor som jag fik av min mamma.!! :D
Dom värmet jätte mycket och sitter så skönt på fötterna med:)

Är så glad att jag fick dom, och så har jag lite ont sen igår när jag gick så dom stoppar smärtan med. :D

Men jag mår lite illa nu men jag vet inte varför jag kanske ska göra lite te eller något och då får jag se om det släpper lite (hoppas jag).. :)

Sen efter det kanske jag ska dammsuga och rensa kattlådan som STINKER men måste ju göras, då kommer det att lukta jätte gott sen tills nästa gång.. :)

Undra vad man ska äta idag?
Har lite cowboygryta i frysen och så har jag ju biffar med som jag har gjort själv av hjälp för jag var just sjuk då. hmm.
Ska fundera på det :)

Vad ska ni äta i kväll?
#1 - - Jess:

Tack så jätte mycket :)!!



Vilka söta tofflor.

Till top