Miicha

Mitt liv som jag.

I´M DIED SOON!!!

Allmänt Permalink0
Faan det känns som om jag kommer dö vilken sekund som hellst och hellst vill jag det med, det jävla värken måste fasen mata in sig en massa tabletter för att det ska gå över, jävla skit med det.!!

GUUDD!!

Ikväll ska jag tina av min bil och sen imorgon ska jag tvätta hon och sen he in den på torkning i samma lokal som turen är, för hon är skit smutsig så behöver att bli tvättad så.. hmm.

Vette fasen vad jag ska göra nu, har inge mat hemma heller som man kan käka lunch men jag har ju lite morötter men det är inte så kul att sitta och knapra på det heller, men jag får se hur jag gör med lunchen, men jag vette fasen vad jag ska göra sen ändå, sitta här är inte så kul varje gång heller, men vissa gånger kan det vara kul, men jag får se om jag ska dra fram dammsugarn och dammsuga lite och så diska lite, tat lungt..

Och så är det det ju fint väder ute så man vill ju inte heller sitta inne men det gör jag ändå så det spelar ingen roll på det vise, men men..
Till top