Miicha

Mitt liv som jag.

Lite att göra..

Allmänt Permalink0

Ja då är man åter här igen då och har inte så mycket att göra igen, men jag måste diska klart först innan jag gör något annat tokigt, men när ska man göra det.? Jo någon gång i kväll kanske, ne jag måste göra det innan kl 20.00 innan Melodifestivalen iallafall.

Räkorna har kommit fram och då kommer katten okscå fram så klart, hon är ju som sagt helt galen i räkor och känner säkert en mils avstånd när någon har räkor framme eller så, haha.

Och så har jag lite ont i magen med och det känns inte bra det gör ju så jäkla ont men det finns ju alvedon och ipren så det är nog inge fara.

Och så är jag törstig efter en grillade kycklingen jag åt tidigare idag och så har jag inte druckit något men nu måste jag nog ta och dricka något innan jag törstar ihjäl.. Haha :)

Kommer snart igen ;)

Till top