Miicha

Mitt liv som jag.

Min smällade "Lillan"

Allmänt Permalink0


Stackars lilla "Lillan" framskärmen fick en rejäl smäll men det är knackat och klart så det syns nu att det har vare smällad men om man ska ha det rakt så får man lova att köpa en ny framskärm till den.
Och så lyse gick sönder och blinkers.
Ett nytt lyse sitter där men blinkers har jag inte fått än så nu har jag bara en orange lampa som lyser och sticker ut som en "snopp" från skärmen, haha.. :)
Men det gick att köra med den efter, men framskärmen var precis vid däcke så det drog vi ut så man kunde flytta från vägen, och så var det tur att det inte var så långt från mig heller kanske 500 meter från mig eller mer.. :)

Så nu är bara blinkers som sagt inte där än men det ska jag få snart så det är bara att montera det så är den klar.
Till top