Miicha

Mitt liv som jag.

NC Massage Nightly

Allmänt Permalink4
169 kr.

Beskrivning:

Härlig, sensuell och lusthöjande massageolja att älska.

Med välgörande återfuktande egenskaper för din hud. Doftsammansättningen är speciellt framtagen att verka afrodiserande för både män och kvinnor.

Nightly adventures - låt dig svepas iväg med denna orientaliskt mystiska doft, som kittlar dina sinnen med erotisk ylang ylang.

Särskilt lämplig för dig som
1. vill ha skön massageolja
2. önskar vårdande olja
3. föredrar lusthöjande doft

Lustjakts rencension:

Nature calling är ett svenskt företag som har som ambition att skapa de bästa produkterna för alla tillfällen. De har höga krav och lång erfarenhet. De använder endast ekologiska högkvalitativa råvaror i sina produkter.

-"Underbar olja att massera med."

Egenskaper:
Doft Orientalisk
Kvalité Mycket bra
Målgrupp Par
Produkttyp Massageolja
Volym 100 ml

Gå in på: http://www.lustjakt.se/?referrerid=100099
#1 - - Meri:

Sv: Ne men en chihuahua kan lätt kosta 10 000- 20 000 kronor. :s Som du beskrev, just en sån hund vill jag ha! :D

#2 - - Meri:

Av: Ahaa, men det är ju endå inte så farligt! Men däremot kostar min resa dit .. :D

#3 - - DVK:

Hej gå gärna in på min blogg och läs om veckans kändis och ge gärna tips om vad du tycker :)

#4 - - Latte Liten:

härligt!

Till top