Miicha

Mitt liv som jag.

Nyss kommit in :)

Allmänt Permalink7
Har vare ute med hunden idag nu, det var jätte skönt nu, men jag har inte gått lika långt idag men det var ändå skönt.
Så nu snart är det det Dating in the dark på kanal5 och det ska jag se på :)

Och på reklamen så ska jag se om det finnes nå tvätttid så jag kan tvätta hela dagen det behövs.. :)
Och så sen ska jag väll göra lite te tänkte jag men jag har slut på vanlig te så det får bli lemon iställe.. :)

Om ni tycker att denna blogg är intressant att läsa (handlar ju messt om mig och andra) så är det bara att följa mig på www.bloglovin.se så är det suuper, men inte för att jag vill bli stor men det skulle vara kul ändå :D
#1 - - Emelie:

sv: på fredag ska jag vara med en kompis, sen på lördag ska jag på disco med massa vänner sen söndag vet jag inte :)

#2 - - Emelie:

sv: hihi jo & hoppas jag med :D

#3 - - Elina Söderholm:

SV: Vad heter din hund? :)

#4 - - Elina Söderholm:

SV: Jättegulligt namn! :)

På tal om Pelle. Det hette min hamster..

#5 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Ha en bra kväll! :)

#6 - - Elina Söderholm:

SV: Jo :)

Hur kom du på att börja blogga?

#7 - - Felicia:

ohja!

detsamma! :)

Till top