Miicha

Mitt liv som jag.

Olika dieter..

Allmänt Permalink4

Har hittat en skit bra sida med olika metoder med dieter som passar dom flesta.!!

Om ni vill veta något om dieterna eller googla själv, men det finns säkert 10 tal olika dieter att följa eller kanske mera, men jag vill testa någon där men jag vet inte vilken jag ska välja, men om jag hittar någon som jag ska ta så skriver jag det på bloggen.. :)

#1 - - Kia:

Hej, jag har blivit en av de tio finalisterna som tävlar om att bli dagens blogg hos emmelist blogg, och jag skulle uppskatta ifall ni röstade på mej! SNÄLLA.

Rösta här, http://emmelist.blogg.se/2010/march/finalisterna-i-dagens-blogg.html#comment JAG ÄR NUMMER 5. ;) tack i förskott! ha de bra!

#2 - - Luffi:

Hey! allt bra ikväll? kram luffi

#3 - - Luffi:

Hey! allt bra ikväll? kram luffi

#4 - - Marica, Carolina & Emma:

Följ gärna vår blogg om du är intresserad av dieter o träning o sånt! =)

Till top