Miicha

Mitt liv som jag.

Åter en ny annons ute =)

Allmänt Permalink5
Har hett ut en till annons på Sollefteåtorget som är gratis och där har jag hett ut min gitarr som jag vill sälja för tycker synd om den när den bara står och sammlar damm, bättre att den kommer till någon som kan spela.





Visst är den fin?
Finns lite små skavaller men så är det ju, fick den ju så den har ju andvänts mycket så vad mera kan man säga?
Så nu är det bara att hoppas att jag får den såld, tänkte sälja den för 600 kr eller för en annan pris ide.

Har nyss äte middag så nu är jag mätt och så fick jag i mig lite snabb kaffe som inte är så speciellt gott men det går ju iallafall så, ska diska upp allt nu som jag har andvänt till middan så blir det väll lite små plock..
#1 - - sandras:

Hejhej!

Jag gör billiga bloggdesigner för blogg.se/webblogg.se. Kika in om du är intresserad och läs mer.



Kram!

#2 - - sandras:

Okej okej,

det är bara att höra av dig isåfall :)

#3 - - Emanuel Nilhzon:

Nu har jag lagt till dig ;)

#4 - - LORISSA:

sv: :D städsöndagar är klassiker.

Händer det något skoj i veckan då?

#5 - - Emanuel Nilhzon:

Sv: Härligt :D

Till top