Miicha

Mitt liv som jag.

Fråga till er.!

Allmänt Permalink9
Nu vill jag fråga er en sak :)

Vad är eran favorit låt/artist?

Vad är det för låt som ni bara hatar?


Själv gillar jag det messta, men favoriten har jag inte så länge den dunkar högt.
Det värsta artisten jag vet är Thomas Dileva hatar han bara.
#1 - - Sandra:

min favoritlåt är just nu OMG med usher :)



hatar anna bergendahl typ, ew.

#2 - - Mia:

Okej.

Favorit: f(x) - Mr. Boogie

Hatar: Som du skrev, Thomas Dileva låtar.

#3 - - Lowi:

Marilyn Manson - alla hans låtar är bra! :D

Inna - hot den är så kass så man dör ju! :D

#4 - - penny:

Det varierar från vecka till vecka, men en låt jag älskar ju nu är fight for this love med Cheryl cole



Och någon jag hatar är Tom Petty som min man plågar mig med här hemma blå ha ha ha



Di leva gillar inte jag heller

#5 - - Lina:

Sv: Hehe håller med :P

Fin blogg

#6 - - LORISSA:

Min favvolåt är Tennagers av My Chemical romance. Och jag HATAR alla Lady GaGa låtar :)



sv: tack snälla!

Kika gärna bilderna från min studentbal - visst hade jag snygg date? :D

#7 - - Karin:

Favoritlåt vet jag inte, men en låt jag gillar är With every bit of me med Kevin Borg.



Hatar precis som du Dileva. Står inte ut med karln.

#8 - - Anonym:

Ja visst gör man. Men faktiskt så kommer de flesta disney sagorna från början någon annanstans ifrån. Tex också: Snövit, Alice i underlandet, Skönheten och Odjuret m.m. Det är typ Kalle och Musse som inte gör det.

#9 - - Maiken:

the you know who - Putting on the ritz

den er braaa1 <3

Till top