Miicha

Mitt liv som jag.

Idioter!!!

Allmänt Permalink8
Är så förbannat less att sammhälle håller på att balla ur totalt :@

Det är misshandel, våldtäkter, mord, krig med mera!!

GAAAHHH, jag är snart livrädd att gå ut ur lägenheten visst men jag bor i Ramsele så här är det tryggt men ändå, men vet inte var heller hur man bli överfallen av någon..
Jag är rädd att jag ska sitta fast att jag inte kan röra mig fritt, hatar det och så får jag panik om jag sitter fast med armar och ben, hatar sånt, har haft den upplevelsen förut och det är inte kul direkt..

Han som höll fast mig är mycket väl medveten av det och ångra sig, det är ingen jag vare tillsammans med eller något men det är en person iallafall, men jag ska inte gå in i det nu..

Men trippel-mordet i Härnösand är för tragiskt, killen som är 21 år (lika gammal som jag) mördade sina halv syskon och halv pappan i ett hus i centrala H-sand, det måste vara något allvarligt när man mörda folk, men det ska inte hända..

Människor ska kunna leva tillsammans oavsett ras och huvuden..

Eller vad tycker ni!??
#1 - - Nora Fazel:

HÅLLER SÅ MED. PEACE AND LOVE, L.O.V.E ♥

#2 - - Nora Fazel:

ja och det är ju så jäkla skrämmande att veta, när man går ut på stan att en galning kan härja runt som ser alla som dödsobjekt, som den bara vill stycka sönder. I dagens samhälle så visar man att sånt är OK nästan, och försöker lugna ner folket när våldet hela tiden ökar! ♥

#3 - - mmmia:

ja de är ju helt otroligt. fattar inte vad som hänt med folket..

#4 - - Anonym:

fin blogg

#5 - - L:

helt sjukt är det.

#6 - - Anonym:

Stillig:-)

Kjempe fin blogg!

Det hadde vært kjempe koselig med en kommentar tilbake på min blogg: www.geenah.blogg.no

Ha en fin dag videre.

Hugs And Kisses<3

Geena H

#7 - - Pernilla:

Barnen som blev mördade av 21 åringen, gick på min skola så det känns rätt overkligt....

#8 - - Lisa:

Aa, Fy, med stort F!



vilken söt header du har förresten :) Kram!

Till top