Miicha

Mitt liv som jag.

Less

Allmänt Permalink2
Är så less nu vet inte vad jag ska göra. hmm.. :(

Så är det ibland, imorgon ska jag till Solle igen ska följa med min kompis att besikta gamm bilen innan lördag då det är cruzing i Solle då, och då ska jag kanske köpa någe från systeme och så klart ska jag köpa en burgare som är så god där, han som sälger burgaren i Solle på ett ställe var i Stockholm ett tag men gick bra men han saknade Sollefteå sa han och så flyttade han tillbaka, tack o lov, han gör det så gott!!!
Grekiskburgare MUUUMS!!!

Ska snart sova är så trött hade så förbannat tråkigt i skolan idag men så är det man kan inte ha kul jämt men men.. hmm..
Och så har det regnat hela dagen med så inte undra på att jag är trött.

Och så när jag skulle köra om en timmerbil så blev jag lite rädd, för jag såg nästan inget framför mig för det regnade och så bilen är knäpp så vimmlade fram o tillbaka och så kom det ju så klart vatten och de från lastbilen med så såg fasen inget, men det gick bra  :) Ändå... Kom förbi den för jag ville inte hålla efter en lastbil när jag ville hem fort. hihihi...

God natt på er o hoppas ni får sova gott.
#1 - - stopthisfurnow:

http://www.youtube.com/watch?v=G6gBWXZU74gA



Stop Chinese Fur Farms – No More Skinning Animals Alive In only six weeks, the China fur-farm video has been viewed more than 16,000 times. Help us double that number this week by posting the video as your Facebook status! http://www.youtube.com/watch?v=G6gBWXZU74gA Shocking Look Inside Chinese Fur Farms

www.youtube.com...

Each year, millions of individual animals, including more than 2 million cats and hundreds of thousands of dogs, are killed for their fur in China.

#2 - - Carina:

Nydelig blogg! Kjempe fin header :D

Till top