Miicha

Mitt liv som jag.

Se nu =)

Allmänt Permalink4
Håller på att diska och se på Toy Story 2 sammtidigt eller jag diska när det är reklam, och så ska jag dammsuga och ta upp tvätten lite och så ska jag göra lite annat men en sak i taget som dom säger :)



Så här ser min dator ut och bakgrundsbilen är en Peterbilt, men hade tråkigt när jag knäppte en bild på datan, hehe, håller på att se på filmen med men har sett den förut den går nu på tv3 ett tag framåt.

Imorgon ska vi köra hela dagen tror jag som läraren sa iallafall.
Haha.
På tal om läraren, jag drömde om han för några dagar sedan, jag drömde att jag hade gjort illa mig på utbilningen jag tror att det var benet eller något och läraren ville att jag skulle till sjukhuset, men jag ville inte det och så drog han mig till bilen hans  och jag bara slog han för jag ville inte dit och han brydde sig inte utan bara drog mig till bilen och körde iväg och jag bara slog på säte och han brydde sig inte.

Hmm.
Vad betyder det då?
#1 - - Lisanne:

Härligt med lite film! Speciellt Disney, vilken nostalgi ;D



Tack för kommentaren :D



Hoppas du har en bra dag!

#2 - - CheckTheBlogAndYouWillSee :]<3:

Disney Filmer ! :D<3



Sv: Haha, Och dessutom är det ju samma kropp! :o :D

#3 - - Emanuel Nilhzon:

Hej!

Vad sägs om att lägga till varandra på bloglovin? =)

#4 - - simone:

Snygg dator du har :)

Till top