Miicha

Mitt liv som jag.

Julmiddag.

Allmänt Permalink1
Ikväll så är jag bjuden på julmiddag med en person som är dels för gammal för mig och så diggar jag han inte så mycket men vem tackar nej för en middag?
Men jag gillar inte julen så mycket nu så fundera på att skippa den iår (man har sagt det nu i 3 år) men jag vet inte hur jag ska göra ändå..

Sitter och vänta till svågern och lill syrran ska hämta mig men det kan ta ett tag till men jag vill ha bilen fixad så att hon blir skönare att köra så det inte slår lixom så det blir nog bra, men då är det bara en besikting som ska göras men det skulle denna gubbe fixa så att hon går igenom för jag vill att hon ska rulla ett tag till..

Jag och min kompis har planera en Ullared resa men det blir inte för än ett par år eller så för man måste ju spara pengar och så, men planera går ju men det får man se om dennna planering håller men det brukar dom ju göra när man har bra kompisar.. :D

Jag börja känna mig strressad på om jag hinner till julmiddagen för jag ska ju långt in i mitt ute i ingenstans med bilen och det tar ju ett tag att köra dit och så tar det ju ett tag att fixa det med och så middagen är ju 7 och så ville han ju att jag skulle komma 17.00 så det blir lite trångt med tid men det ska väll gå ändå, svågern är bra att snacka med han så det inte blir beskymmer med den biten.. hehe :)

Men nu ska jag göra något men vad vet jag inte.. Hehe.. :)

Hade så länge :D
#1 - - HANNA:

Jag mår fint, och själv?

Till top