Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag 22/11

Allmänt Permalink10
Vaknade med en stress och tänkte att jag skulle betala räkningar, tror fan at tdet var rekord på min räkningshög hade 7 räkningar att betala och så tänkte jag att då är man fattig igen.. hmm.

Vad jag är så sugen på att få ett jobb där man kan få en egen ekonomi men det finns ju inget jobb och så om man ska jobba hemma får man betala en massa böcker och dyligt, och vette fasen vad jag ska göra för att börja jobba men kan man ju knacka dörr ifrösig.. Men har haft funderingar på att fråga dom på posten och se om dom behöv hjälp eller så men jag vet inte det heller..

Först ska jag iallafall se vad dom säger på mötet på torsdag som jag gruvar mig på för jag vill ju fortsätta kursen till våren och jag ä rädd att dom inte gå med på det men jag får ju se, men har ju en bra fosterfamilj som ska snacka med dom så då går det nog bra men gruvar mig ändå för det mötet.

Vet inte vad jag ska göra idag men en sak iallafall jag ska göra det är att vara inne, det är -21 grader ute så jag kan överhuvudtaget glömma att starta min bil för hon är stömmlös så ingen idee, om inte någon kan kabla igång mig iförsig men det är för kallt..

Nu ska jag göra något nyttigt..

Hade :D
#1 - - SOFIA:

Hoppas du får en kanon dag! :)

PS: Ville bara tipsa om att Helgens bloggtävling är nu uppe om du vill vara med och delta! KRAM

#2 - - SOFIA:

Hoppas du får en kanon dag! :)

PS: Ville bara tipsa om att Helgens bloggtävling är nu uppe om du vill vara med och delta! KRAM

#3 - - M:

vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg?

Gå in på www.moscoo.blogg.se

Tävlingen avslutas 22:00

Goodluck!

#4 - - Viktoria♥:

Kika in på min blogg och anmäl dig till dagens blogg :) Lottar ut en vinnare senare ikväll.

Puss

#5 - - Stephanie :):

det värsta som finns e att vara så otroligt kär i en kille som har en annan fast man vet att det ska va ni två och att man e perfekt för varandra !



lycka till själv :)

kram!

#6 - - SOFIA:

Kul att du är med och deltar. Lycka till nu. Ha en fin kväll KRAM

#7 - - Miss0 -svensk tjej i Oslo:

sv; visst är det snyggt med väggtext? :) Kommer ha en julkalender för mina läsare snart så ta en titt inom så kanske jag lottar ut en väggtext ;)

#8 - - Miss0 -svensk tjej i Oslo:

Klart man må prova, annars har du verkligen ingen chans att vinna ;)



Allt bra då förrutom att ha behövt betala 7 räkningar?

#9 - - Anonym:

Gå in och kolla om du blev dagens blogg :)

#10 - - Miss0 -svensk tjej i Oslo:

Vad hittade du på då? Blev det nå film? :)

Med mig är det fint. Lite sliten efter att ha suttit framför datorn hela dagen :P

Till top