Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag 8/11

Allmänt Permalink0
Sitter framför datorn nu och lystnar på musik och har inte så mycket att göra.

Har vare hos lill syrran idag och hjälpt dom lite och det var kul så länge man har något att göra :P

Igår var jag oich svågern för att åka till gubben som skulle kolla min bil och det visade sig att det var några fel som ska åtgärda innan besiktingen det är: damparna runt om bilen ska bytas (men inte så viktigt för besiktingen) handbromsen ska bytas allt till den, känns lite jobbigt men jag ska besikta den så enkelt var det med det men jag har bara denna måna på min för att besikta så det börja bli lite jäktigt för han som ska fixa den..

I morgon ska jag till lilla syster igen för att hjälpa till dom och flytta på en tjur år en bekant åt dom så får jag vara med om hur man gör med, så det ska bli intressant.. :)

Elvis lämnar mig aldrig ifred så fort jag gåt till soffan för att vila så lägger han sig i min famn och vill ha mysa och det är mysigt men det kan bli överdrivet men det gör inte mig något, och så ska han stånga mig med men det gör inte ont (än så länge) men det kan vara problem för dom som är allergisk som hälsa på mig och han ska gå på ansiktet men då är det bara för dom attt putta bort han.. hehe.. Elak han blir då man han får bli det då.. :P

Nu ska jag hålla ppå att surfa lite till innan jag ska göra något dumt.. Hihi :P

Hade så länge.
Till top