Miicha

Mitt liv som jag.

Olyckan i skolan.

Allmänt Permalink1
Detta hände ju för ett tag sen och idag hittade jag bilderna så jag kan he upp dom här.. :)
Detta är ju min klasskomis (föredetta klasskompis) verk, så dum han var så glömde han he ner kroken på växlarn och körde men han hoppad bara in i bilen och körde och kollade inte och han hade precis fått C kortet..
Lärarna vart inte så super glad dom skrek "Vi ska faan ta tillbaka körkortet" och det tyckte jag att dom skulle göra tills kursen var slut så fick han tillbaka C kortet, men så blev det inte han fick behålla det och körde..

Jag och några andra satt i ett klassrum och så tillslut hörde vi en rejäl smäll och vi tittade på varann och kutade ut för att se vad som hade hänt, då såg vi det att han hade kört in med kroken in i garageporten, vi skrattade när vi såg vem det var men vi vad lixom chockad först men sen skrattade vi fast vi gjorde det seriöst så ingen kunde se men det gick bra ändå, just nu är det en provisorisk port men det kommer att kosta 30 - 60 tusen för att he dit en port för det är ju ingen liten port direkt..

Idag var jag på Vulken för att köpa en spray som heter "Piss Off" den andvänder man på kiss fläckar och lukten försvinner och den funkar faktiskt så det är bra för dom som har katter som kissar och så är det en citron lukt och det gillar inte speciellt katter, men jag ska testa om det funkar på bajs med för jag såg att Elvis hade bajsat bakom kattlådan i toan så jag ska ta bort bajset och spraya med "Piss Off" så får jag se om det funkar och så om han bajsar på fler ställen ska jag spraya där med och se om det funkar som sagt, men den sprayen är mest för kiss men jag ska se om det som sagt funkar på bajs med.. :)

Såg en hemsk film förut som heter "Paranormal Activity" den skulle nog inte vara så hemsk om jag inte hade mina stora högtalare på för när jag hade dom på så hörde man allt som gick förbi och mycket högre när spöken stampade och dyligt den var hemsk, men jag fick låna den av min kompis men det som var fel det var att det var bara engelska och ingen text men jag förstog det mesta så jag hade inga problem att se den, mitt ex och jag såg den så jag fick tolka för han så han oxå förstog så han tyckte att den var hemsk med högtalarna på, men jag hade tänkt att jag ska googla lite om filmen och så eller namnet på den så kan jag skriva upp den på bloggen :)

Hade så länge.. :P

#1 - - Anonym:

Gud vad fin blogg :o



läs/följ/komentera www.adiisapristina.blogg.se :D

Till top