Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag 23/11

Allmänt Permalink2
Idag har jag inte gjort mycket, efter jag åt en lite bit chocklad så fick jag hemskt jävligt ont i magen kunde knappt stå eller dyligt och så grät jag lite,.

Men nu är magen bättre efter några tabletter och se om det blir bra, för bra måste jag vara för jag ska ju på möte på torsdag och nu behöver jag inte oroa mig för mötet för jag ska fortsätta kursen i vår..!!! :D :D

Imorgon fyller min systerson ett år, tiden går jävligt fort så jag ska dit på tårta imorgon.. :) Lill gubbisen min.

Idag har jag fått mina dämpar så jag ska till en gubbe och montera dom men inte idag för min svåger och lill syrran ska få deras traktor idag så idag blir det inte, men jag hoppas att det blir imorgon så jag slipper att låna en annan bil och så ska jag besikta den antingen på fredag eller lördag så hoppas att hon går igenom.. :P

Min kompis ska hjälpa mig att rensa en massa skit i förrådet någon dag framöver så det är ju skit bra för det behövs att rensas efter en massa papper från skolan och så som man lixom inte behöv, så det blir jätte bra.. :)

Nu ska jag hitta på något annat..

Hade.. :)
#1 - - Mats Larspers:

Hej Michaela!

Tack för din kommentar!

MTS är mest användbart om man har en webbsida eller blogg som man vill nå ut med internationellt eller till engelskspråkiga läsare. Det är i praktiken ett annonsutbyte som är kostnadsfritt. Du visar andras annonser på dina sidor i utbyte mot att andra visar dina annonser på sina sidor. Jag tycker det fungerar bra om man ofta sprider länkar omkring sig i e-post, blogginlägg o.s.v.

MVH

Mats Larspers

#2 - - SOFIA:

Finalisterna för Helgens blogg är utsedda.

Blev du en an dem? Och tack för att du var med och deltog. Ha en fin kväll! KRAM

Till top