Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag 18/11

Allmänt Permalink4
Idag har jag vare med om att slakta en ko och det var rätt jobbigt för man stog där och frös..

Och så är det inte så bra idag för jag har ont i magen och värker och så, men det går nog över med tiden hoppas jag på för det tär en på krafterna att ha ont så..

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu om jag ska diska eller om jag ska bara ta det lungt men det får tiden avgöra tänkte jag säga, men jag kan iallafall vila först och se hu det blir senare..

Ska vila och se vad som hände sen..

Hade.
#1 - - Emma:

Är detta framtidens artister/band..?

Nu är det visst hologram som gäller! :o

Senaste inlägget innehåller liveframträdanden med hologramet!



Nu är det även sista chansen att anmäla dig till tävlingen Veckans Bild, läs mer om hur du kan delta i inlägget under :D

#2 - - JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT:

hejsan kan du säga ungefär 5 bra låtar :D ???

#3 - - Sanna och Sara:

Trevlig blogg!

#4 - - ange:

ska du göra idag? :D

Till top