Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag 25/11

Allmänt Permalink2
Idag har det varit en rätt bra dag, först började det med att jag skulle till Solle för att vara på ett möte och det gick bra och jag får börja på nästa kurs.!
Sen var jag och lill syrran och käkade lunch och köpte kaffe och drog hemmåt och så var jag hos henne ett tag och så skulle jag åka hem så startade inte bilen min för då hade hon fröse, suck,..

Imorgon ska jag bli hämtad av svågern för bilen min starta ju som sagt inte, och sen vet jag inte vad jag ska göra (beropå näs han ska hämta mig med) och så ska jag till gubben som ska fixa dämparna på bilen min så hon går att köra med.. :)

Alltså, jag måste göra något hemma för det börja se lite jävligt ut för jag har inte mått något bra på sista tiden men nu ska jag ta tag i det och börja tänkte jag men det känndes jobbigt..

Men hade så läge :)
#1 - - REBECKA BOKI ÖHLUND:

sv: Imorse var det lite :) Nu är det typ dubblet så mycket. Om inte mer än så.

#2 - - HANNA:

Cool blogg :D

Till top