Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag 8/10

Allmänt Permalink0


 Idag har har jag varit med att jaga rådjur men det var dött i skogen så det blev inget skjutet något, men imorgon ska jag vara med att jaga äld så då kanske det blir något.

Men det går inte bra för mig att skriva nu för jag har en lite kattunge som vill så gära störa mig men det får väll gå ändå.

Nu så hade jag tänkt att jag ska städa lite och sen ska jag åka tillbaka till min syster så det får gå snabba puckar nu så jag blir klar innan middagen men jag ska inte göra så mycket ska ju inte torka golvet än så det blir väll bara dammsugningen som jag kanske ska göra. :)

Bilderna på höger har jag tagit utanför mig förra veckan tror jag och jag blev nöjd med dom och så är dom fina med tanke på frosten och så :) Hihi, eller vad tycker ni?

Nu har väll disken börja att lösas upp så nu ska jag väll börja och diska och he upp lite tvätt som ligger och väntar så det ska jag iallafall göra och dammsuga blir det väll och plocka lite, hade tänkt att det kanske tar en timma innan jag e klar så får se då om det tar så snabbt, men ska börja nu så jag ska he ut någon bild på min kattunge Elvis. :)

hade så länge.






Till top