Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag 14/10

Allmänt Permalink1
Börjar blir så jävla less på teorin, kuggade mig igen igår tredje gången blir så förbannat less, men på onsdag nästa vecka ska jag ta det i Härnösand så hoppas det går bättre då, och så på tisdag har vi prov i skolan på YKB så hoppas att man klarar det ialf men då gäller det att jag ska rå plugga så därför igentligen vill jag hem..

Men jag fattar inget igentligen när jag ha prov på teorin så är frågerna så svår att jag inte förstår och så på skolan går det hur bra som hellst, jag förstår bara inte.. :/

Men jag börjar blir så less att plugga och hålla på men jag ska bita ihop och plugga som fasen nu så jag klarar det för mera prov tar jag inte, suck.. :(

Ska väll forstätta med jävulskapet..
#1 - - Christmas Time:

Fortsätt kämpa! Snart har du klarat det! :)

Till top