Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag 7/10

Allmänt Permalink1
Har varit dåligt igen att uppdatera men nu gör jag det..

Igår så tog jag teori provet och jag kuggade mig ett fel för mycket hade jag och det känndes surt men nästa gång är på tisdag så då klarar jag det.. :)

I måndags så tog en klass kompis C kortet och så på efter middagen så satt jag och några till och surrade och höll på med datorerna och så hörde vi en rejäl smäll, min klasskompis hade kört rakt in i porken med kroken på växlaren och förstörde porten och yttre väggen, orut för han men jag tyckte att han skulle skylla sig själv att han måste ha bättre koll, lastbilar är inte leksaker utan att man måste alltid kolla även om man ska några meter.

Sitter här i skolan och är ensam och har lite tråkigt men jag vet inte vad jag ska göra heller för jag tycker att jag har gjort det jag behöver, resten tycker jag att jag kan göra hemma istället för på teori på datorn har jag ju gjort allt och jag har fått godkänt på alla som jag behöver så men jag stannar ändå så det inte blir gnäll eller så.. hmm.

Jag ska ta några bilder från min klasskompis som tog bilder på händelsen så jag ska he ut bilderna på bloggen och så ska jag he ut bilder på min nya kattunde Elvis det är lixom ett måste jag ska göra så får ni se.. :)

Känns drygt att åka till Ö-vik igen på måndag men jag får ju träffa fosterfamiljen igen så det är ju tur det slipper jag behöver att köra dit på morgonen på tisdag så då sover jag över där igen och det är väldigt bra att jag har dom som bor där, men et känns ändå jobbigt att köra dit men det ska gå bra men efter jag har gjort provet så ska jag tillbaka till skolan tänkte jag för det är ju på morgonen jag ska ha provet så jag hinner ju vid lunch kanske jag komma tillbaka till skolan så det är ju bra, så då får jag se om jag klarar det men det gör jag det känner jag på mig att jag ska så det är inga problem med den saken iallafall.. :)

Men nu ska jag hitta på något att göra, men jag ska inte glömma att föra över bilder på Elvis och den lilla händelsen på skolan.. Hihi :D

Hade jätte bra så länge..
#1 - - tessan:

tack :)

Till top