Miicha

Mitt liv som jag.

Hatar saknad.. =(

Allmänt Permalink0
Idag känns det tomt i mitt lilla hjärta :(
Vet inte vad det är jag saknar men det får jag tänka på men jag tror inte att det finns här..

Förut när jag hade en saknad så tänkte jag på det och då drömde jag om min pappa som ja inte hade träffat på 17 år och då kom jag på att det var han som jag saknade, men nu saknar jag han med men jag har han där vid min sida nu iallafall och det känns hur bra som hellst. :)

Men nu får jag ta en tanke tid och fundera på vad jag igentligen saknar i mitt liv om det är en sak eller ett annat liv eller en viktig person i mitt liv, just det jag inte kan svara på just nu.

Känns bara så tomt och det är as jobbigt. :(

Men nu ska jag göra sängen sällskap för imorgon ska jag upp tidigt så jag ska köra 7.5 mil till skolan..

Natti.
Till top