Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag 27/9

Allmänt Permalink0

Då är man i skolan idag då men känne jätte drygt för jag vill ju bara hem och sova för det har vare en rätt så jobbig helg..

I fredags så fick jag hämta min kattunge och det var bra, Jessie morra och fräser åt han men det ska väll gå bra tillslut, men han är ju så söööt han är helgrå och lite mörkare gå på vissa ställen och jamar så gulligt och kissar på min säng så nu får han bara vare i köke, hallen och toan tills han är rumsren och det kan ju ta ett tag innan han kan bli det.. :)

I helgen var det ju lastbilsträffen och den var jag ju så kalrt på och fota en massa några foton ska jag he ut här och resten på Facebook.. :)

Nae, nu ska jag hålla på med teori som inte gick så bra för mig förra veckan men det ska väll gå bra nu hoppas jag på annars blir jag sur för nästa vecka åker jag til Ö-vik och ta teori-provet där, suck, längta inte direkt..

Hade bra så länge.. :P

Till top